victoriamanbergers.blogg.se

Hej allihopa 😄 idag har dagen gĂ„tt fort och jag har hunnit med mycket tycker jag och dagen Ă€r inte ens slut. Red Rolex idag och fixade hela stallet tillsammans med Wilma. Han var super fin iaf och jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd med galoppen! Red med chambognen (vet ej hur det stavas men det Ă€r en hjĂ€lptygel hahah) i början pĂ„ galoppen red jag mest runt pĂ„ "fyrkanten" (red pĂ„ Ă€ngen) och dĂ„ mĂ€rkte jag varje gĂ„ng jag svĂ€ngde att han puttade hela kroppen utĂ„t och lyssnade halv bra pĂ„ min ytterskĂ€nkel som försökte fĂ„ kroppen inĂ„t hahah.. Sen gick jag in pĂ„ en vilt ch dĂ„ arbetade han bra! La min yterskĂ€nkel lite mer bakĂ„t och tog hjĂ€lp av spöt pĂ„ bogen och tryckte bara. DĂ„ trampade han undersig och han var super duktig som orkade!! Han kommer lĂ€tt kunna göra galoppiruetter nĂ€r han har mer stryka! :D 

Efter stallet Ă„t jag lunch och sen drog jag till tĂ€by c. Köpte lite vĂ€lbehövliga grejer som jag tĂ€nkte göra en haul pĂ„ idag eller imorgon. Ska göra en video imorgon pĂ„ min nyĂ„routfit och mitt nyĂ„rsmink. Nu sitter jag pĂ„ tĂ„get pĂ„vĂ€g hem. Ska ta in hĂ€starna direkt och sen göra videon. 

Hoppas ni fĂ„r en fortsatt bra kvĂ€ll sĂ„ hörs vi imorgon, puss 

Det var super fint vĂ€der idag med sol och nysnö 😃
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: